Közel szeretnél kerülni a sikerhez? Gyere el velem jó messzire!
Van egy csodálatos hely, távol a Világ zajától a Holt-Tisza partján, ahol gyönyörű fűzfák lengedeznek, és aranyozzák be az ott lakók mindennapi életét. Amiről beszélek az maga Csodaország, amit úgy hívják: Hercegasszony Birtok. Egy kastély, mely csak úgy önti magából a történelem varázsát.
Pár hónappal ezelőtt megálmodtam egy olyan hétvégét, ahol az ember leteszi a mindennapi gondokat, és csak a saját sikerére koncentrál. Nincsenek kéretlen telefonhívások, nincsenek akut problémák, csak azoknak az álmoknak a megvalósítása, amire sosem marad elég idő.
Van egy pont, ahol már nem lehet halogatni valóra váltsuk az álmainkat!
Amióta előadásokat tartok brandépítésből folyamatosan azt érzem, hogy még ezt nem mondtam el, még azt nem fejtettem ki. Minden előadásomat úgy zárom le, hogy még annyi mindent tudnék mesélni, még annyi mindent tudnék megmutatni. De kinek van erre ideje? Teljesen jogos a felvetés. Nagyon kevés időnk van a szürke hétköznapokban a saját sikerünket menedzselni. Mi is az a siker, amiről beszélek? Én a sajátomról tudok csak nyilatkozni. Engem az tesz boldoggá, ha mások is látják azt, amit csinálok.
Engem az inspirál, ha minél többen beszélnek a munkámról.
Az hoz lázba, ha úgy érzem amiért napi szinten dolgozom, az kellő megbecsülést kap. Tudnak róla, sőt, tovább megyek: beszélnek róla.
Soha nem felejtem el, amikor a TV2 egykori egyik igazgatója odajött hozzám a Kempinski Hotel kávézójában, és arról beszélt, hogy milyen jó dolog ez a Rapid Business. Annyira büszke voltam, hogy elmondani nem tudtam. Nem én hoztam fel a témát, és mégis valaki a mi brandünkről áradozott. Úgy éreztem, hogy volt értelme annak a két éves munkának, amit közösen beletettünk a feleségemmel.
Sok cégvezetővel beszélgetek arról, hogy számukra mit jelent a brandépítés és mindig a direkt salesnél, vagy a reklámnál kötünk ki. A másik opció, hogy arról beszélgetünk, hogy mennyire fontos, hogy eladjanak, vagy épp arról panaszkodnak, hogy milyen drágák különböző média felületek, és nem látják valós megtérülést utána. Vajon tényleg haszontalanok a média felületek? Már miért lennének haszontalanok! Szerintem nincsen rossz felület, csak rossz üzenet. Van egy mondás, azt hiszem talán így hangzik:
Ha a kacsa nem tud úszni a vízen, akkor nem a víz a hülye.
Szóval, ha nem vagy sikeres a céged marketingjében, akkor hidd el: sajnos Veled van a baj! Alapvetően nem is veled, hanem a marketing ismereteddel! Na most ha nem azt akarod érezni, mint amikor ott állsz a rulett asztal előtt, és pakolod fel a zsetonokat, abban bízva hogy eltalálod a nyerő számot, nos ha nem hazardírozni akarsz, akkor enged meg, hogy segítsek!
Ez nem valami Ezo TV-s jós dráma szakkör, ahol gyertyát gyújtunk és egy inga segítségével kiválasztjuk a nyerő felületeket, hanem egy jól felépített matematikai képlet, ahol meghatározzuk a célcsoportot, felmérjük a márkád pozitívumait, kezeljük a negatívumokat, összetesszük az üzenetet, és látjuk, hogy az adott célcsoportnak mely felületeken tudunk kommunikálni a leghatékonyabban.
A siker nem más, mint hatékonyan vágyat kelteni arra, hogy minket akarjanak!
Tehát ha szeretnéd megízlelni a sikert, akkor gyere el velem május 12-én Mezőtúrra, ahol elvonulunk a Világ zajától, egy gyönyörű birtokra ahol zseniális borok vannak és csúcs gasztronómia. Letesszük a hétköznapok gondját, és csak a céged sikerére koncentrálunk. Két napon keresztül csak azon dolgozunk, hogy sikeres marketing stratégiát tegyünk össze, és megtanuljuk mindazon trükköket és technikákat, amit a nagy kommunikációs ügynökségek alkalmaznak, nagyon nagyon sok pénzért. Megtanulunk sikeres sajtókampányokat szervezni, videós és írott tartalmat gyártani, céges rendezvényeket szervezni, és média felületeket megszerezni nulla forintból! Ha nyitott vagy két nap kő kemény gyakorlati képzésre, akkor jelentkezz most! Építs Brandet Nulla Forintból!
Itt tudsz jelentkezni: info@salesandmore.hu